Menestyskonseptilla enemmän myyntiä ja uusia asiakkaita
Menestyminen on yleensä omissa käsissä, mutta samoin epäonnistuminen on useimmiten omaa syytä. Menestys ja sen ylläpitäminen vaatii jatkuvaa uusissa asioissa onnistumista ja se on mahdollista, kun ihmiset ymmärtävät, sitoutuvat ja innostuvat.
Kasvun tiikerinloikkaan saa eväitä mm. business-alueiden analysoinnista, liiketoiminta-alueiden uudelleen järjestämisestä ja liikeidean kehittämisestä. Mutta yrityksen on oltava kilpailijoitaan selvästi parempi jossakin sen valitsemille asiakkaille merkittävän tärkeässä asiassa.
Strategian ydin on erilaistaminen. Erilaistamisen on perustuttava analyysiin liiketoimintaympäristön muutoksista ja niiden aiheuttamista strategisista, menestykselle ratkaisevista haasteista ja mahdollisuuksista.
Menestyskonsepti, palveluiden hinnasto
Business-alueiden analysointi ja uusien mahdollisuuksien etsiminen, liiketoiminta-alueiden kehittäminen
Liikeidean kehittäminen markkinoinnin näkökulmasta (BMC – työkalu)
Asiakaskohtainen kilpailuylivoiman analyysi ja suunnittelu
Markkinatutkimukset päätöksenteon pohjaksi
Myynnin- ja markkinoinnin suunnittelu ja kehittäminen
Menestyskonseptin analysointi, suunnittelu ja sparraus
Viennin sertifiointia koskevat palvelut; katso http://www.gost-r.fi/uutiset/
Ota yhteyttä!
Kysy lisää yhteistyömahdollisuuksista.
Pekka Peltonen puh. 040 900 0322 pekka.peltonen@markinvest.fi
Andrey Uvarov puh. 040 900 0320 andrey@markinvest.fi